måndag, januari 15, 2018

Ny vecka med diverse aktiviteter

Så inleder vi nästa vecka. Helgerna är på tok för korta! Känns verkligen att jag inte direkt haft någon julledighet för semestersuget är väldigt stort. Det känns liksom segt på jobbet tycker jag…

På lunchen var jag i alla fall duktig och gjorde veckans första löprunda, duschade och käkade lunch innan jag åkte tillbaka till jobbet igen.

Efter jobbet stannade jag till på Kjelles och köpte nya gardiner till vardagsrummet. Nu ska snart bytas till vårfärger. Det röda ska bort och istället kommer det att bli gult som jag normalt inte alls tycker om men nu har jag hittat så fina kuddar och filtar så gult får det bli.

Efter promenad och middag var det dags för årets första vägmöte. Trevligt möte där man också får reda på vad som händer i byn. Var så trevligt att jag blev kvar till närmare 22.

Väl hemma blev det min lilla träning och sedan kröp jag i säng och såg Hawaii 5-0 medan vinden rasade utanför huset.

Inga kommentarer: