torsdag, september 20, 2018

Flytten går

Idag flyttades mitt kontor, mina möbler och kartonger. På förmiddagen var jag i Guldsmeden och styrde och sen åkte jag och Eva-Lotta till “Blå huset” en sväng för att lokalisera oss. Våra möbler och grejer var ännu inte på plats men det som kom passade vi på att styra upp.

Efter lunch blev det en tur till Guldsmeden igen men sen fanns där inget att göra så vi åkte tillbaka till “Blå huset” och nu var alla grejerna på plats så jag kunde möblera rummet. Hann till och med plocka upp alla kartonger utom en. Den sista låda får jag vänta med då jag har nyckeln till skåpet i de byxor jag hade i går å de ligger ju hemma i huset. Typiskt!

Väl hemma blev det en tur med tjejerna men eftersom det är långa dagar med mycket spring och jag är allt annat än kry så orkade jag inte nått efter att maten landat i magen. Då var det soffläge resten av kvällen.

Inga kommentarer: