onsdag, september 26, 2018

Tillbaka i verkligheten

Idag är första dagen som jag känner att förkylningen faktiskt börjar dra sig tillbaka. Det är också första dagen som jag faktiskt fokuserade på det arbete som behövde utföras. Det är fortfarande grejer i lokalerna som behöver fixas och rutiner som måste arbetas fram men det känns väldigt bra i de nya lokalerna.

Inte nog med att det är nya fräscha lokaler, jag tycker också att det är lugnare så att man kan arbeta mera ostört och fokusera bättre. Blir nog bra när allt är klart trots allt!

Det är ändå intensiva dagar fortfarande och jag är väldigt trött när jag kommer hem. Blir en promenad med tjejerna, middag och sen orkar jag inte så mycket mera.

Så här ser i alla fall huset dit vi flyttat ut.

42226008_1882733998485311_1053691026876661760_o

Just nu målas det om så den blå färgen kommer att försvinna och istället blir huset grått och vitt med vinröda markiser. Får ta en bild när det är färdigmålat och byggställningen kommit bort. I väntan på det så kan ni få se en bild av utsikten från mitt kontor. Så här ser det ut på morgonen….

Utsikt morgon 1Utsikt morgon 2

Å mitt på dagen ser man havet och de vackra höstfärgerna

Utsikt

Inga kommentarer: