onsdag, september 19, 2018

Tillbaka på kontoret eller…

Kaoset kanske man ska säga. Hela kontoret är nerpackat i lådor, damm överallt och smågrejer överallt. Idag började flytten så ett antal flyttgubbar sprang i korridoren bed vagnar, möbler och arkivskåp hela tiden. På det kollegor som packade grejer. Saker som monterades ner och mitt i det där skulle jag sitta och lyssna på en skype-föreläsning.

Föreläsningen som jag trodde skulle pågå hela förmiddagen kunde vi runda av vid lunch. Hängde med Mats och Fredrik och käkade på Olearys.

På eftermiddagen packade jag och Mats ner grejerna i källarförrådet. Jag monterade ner grejerna i korridoren och sen packade jag ner en massa smågrejer som låg och “skräpade”. Avslutade med att rulla ut alla mina grejer från rummet så att de står i korridoren och kan flyttas direkt i morgon. Behöver jag säga att jag var helt slut när jag kom hem.

Då var det dags för promenad med tjejerna men sen fick Henke fixa middagen men då stod jag för disken.

Nu blir det slapp framför tvn.

Inga kommentarer: