onsdag, augusti 23, 2023

Sommarens sista sommardag?

 Idag var det fantastiskt väder! Soligt och varmt å då gäller det att ta tillvara på den tid vi har genom att sitta utomhus och det gör vi uppe på taket. Förmiddagsfika och eftermiddagsfikat intogs för min del på taket medan lunchen intogs hemma eftersom jag åkte hem till tjejerna då. På eftermiddagsfikat blev vi bjudna på fikat av näringslivsenheten.

Annars blev det en vanlig arbetsdag och efter jobbet gick jag en promenad med tjejerna innan jag åkte iväg till Iggesund för att träna lite med Sofia. Fokus dubbel och trippelmarkeringar i vatten samt en vattendirigering längst med land och några apporter på söket.

Till middag blev det ceasarsallad och sen såg vi friidrott men jag somnade. Precis när vi skulle gå och lägga oss och stod och borstade tänderna så gick strömmen. Den kom och gick under mer eller mindre hela natten och varje gång strömmen bröts och kom tillbaka så durrade det till då timerar och fjärrstyrda lampor mm tändes.

Inga kommentarer: