måndag, april 15, 2024

Årsmöte, jobb och lite annat...

 Idag blev det full huggning på jobbet. Åkte hem till tjejerna på lunch och jobbade hemma på eftermiddagen fram till klockan 15 då jag åkte upp till Delsbo. Körde ett utstryk och ett progesteronprov. Det var lika kaosartat hos veterinären där jag aldrig sett så mycket folk tidigare.

Åkte hemåt och svängde förbi Iggesund för att hämta smörgåstårta till vägföreningens årsmöte.

Kom hem 17:30 å då blev det en promenad genom byn för att sedan åka till årsmötet där jag som vanligt blev sekreterare. Nu kliver jag dock av styrelsen så det känns väldigt skönt att för första gången på 17 år vara helt styrelsefri.

Resultatet på progesteronprovet var fortfarande lågt så det blir nytt prov på fredag.

Kom hem först efter klockan 21 å då var jag rätt mör. Blev soffmys med tjejerna innan det var dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: