torsdag, april 04, 2024

Halvdag på plats och löprunda nr 2

 På plats på jobbet på förmiddagen. Hjälpte en kollega med ett beslut på ett klagomålsärende och sedan en annan kollega inför ett beslut i ett tillståndsärende. Hann även inleda lite granskningar av årsrapporter.

Åkte hem till tjejerna på lunch och började sedan skriva svar på rapporterna. Strax efter klocokan 16 insåg jag att jag inte tagit någon kafferast så jag drog istället iväg på en löprunda för idag var det faktiskt riktigt fint väder. Inte så varmt men soligt i alla fall.

När Henke kom hem från jobbet blev det en promenad som vanligt.

Skönt att jobba hemifrån för då blir det löpning istället för kafferast och dessutom körde jag ett tvättmaskin när jag ändå var hemma. 

På kvällen fick jag huvudvärk så det blev en lugn kväll.

Inga kommentarer: