fredag, april 05, 2024

Vinprovning

 Även idag var jag på plats på jobbet på förmiddagen. Idag var det full fokus på årsrapporter som granskades och svarades på både när jag var på plats på förmiddagen och när jag satt och jobbade hemma på eftermiddagen. I natt och på förmiddagen snöade det hela tiden så nu har vi fått ännu en dryg dm snö. Glad att jag i alla fall sprang igår för idag har jag inte någon lust att göra det....

Jobbade på fram till strax efter klockan 15 men då kände jag att det var hög tid för helg.

Vid 16 kom Henke hem å då hade han handlat på hemvägen. Blev en promenad med tjejerna sedan förberedde vi middag som vi skulle äta samtidigt som vi skulle ha vinprovning igen online. Tre spanska viner, ett vitt, ett rosé och ett rött. Denna gången var provningen via Teams vilket var skoj då man kunde se de övriga som var med. Det här vinet var en glad överraskning för mig.

Blev efter detta tv och även ikväll fick huvudvärk så jag blev tvungen att ta en tablett och lägga mig. Huvudvärken gick över och när jag vaknade fortsatte jag att se 1923 och såg de sista avsnitten fram till klockan 04:30. Oups!

Inga kommentarer: