måndag, augusti 15, 2011

Hundträning

Ekonomirapporteringen gick fort idag men när den var gjort så var det fullt upp med andra sista minuten-ansökningar och liknande så jag hade fullt upp hela dagen.

Efter jobbet så åkte jag direkt till Kaffebönan för att träna hund. Jag och Humla, Helena och Etta och Zandra och Grattis. Åhhh vad skoj det var med riktig hundträning igen. Idag körde vi markeringar med vilt. Humla fick dubbelmarkeringar men fick aldrig gå direkt på kast utan fick hela tiden ta en dirrigering först. Hon var lugn och tyst och markerade lika fantastiskt som hon klarade dirrigeringarna. Åhhhh om jag hade fått starta...

Efter träningen var jag tvungen att kompletteringshandla lite och sen blev det middag så fort jag kom hem. Idag blev det en örtig baconsås med kokta grönsaker.

Var såå trött efter detta så det blev en lugn kväll framför tvn idag.

Inga kommentarer: