tisdag, augusti 09, 2011

SSRK möte

Efter jobbet idag så stod det SSRK möte i kalendern. Full fart hem med andra ord och efter en snabb middag så åkte jag till Zandra där mötet skulle hållas. Började med lätt hundträning där alla fick några dirrigeringar i ån. Humla skötte sig bara fint måste jag säga...

Efter detta blev det möte. På dagens möte var det mycket som skulle avhandlas bla.
- Viltspårsaktiviteter
- Kommande jaktprov
- Klubbklädesinköp
- Bumperboy
mm mm

Gott fika bjöd Zandra på i form av kladdkaka och vispgrädde och sockerkaka. Mötet avslutades strax före 22 å då var det hög tid att tanka bilen. Den ryckte hela vägen till Iggesund så jag trodde att jag skulle få soppa torsk men klarade mig precis. Bilen måste gått på ångor för det gick i lika mycket som tanken rymmer -2 liter!!!

Var sååå trött när jag kom hem men passade i alla fall på att uppdatera SSRK Hälsinglands hemsida. Nu är det bara min egen som skulle behöga uppdateras men det får väl ske i morgon då.

Inga kommentarer: