tisdag, augusti 23, 2011

Väntar och väntar och väntar

Jobbade på idag. Bertil var inne och gjorde sin sista arbetsdag. Känns väldigt konstigt!

Var hem till hundarna på lunchen och det var verkligen riktigt härligt väder. Idag kanske man skulle ha varit ledig?

Efter jobbet kände jag mig rejält trött men jag tog med mig hundarna upp i skogen. När vi gått en stund la jag ut ett sök med 10 tennisbollar som hundarna fick plocka in. Det gick bara fint förutom att Neo bytte en boll.

Vi fortsatte att gå. Det smällde lite lagom från skjutbanan så Neo var lite besvärad men inte så att det blev nått problem. Jag gick i godan ro och plockade kantareller. Vi blev ute i nästan 1,5 timmar å sen väntade kantarellrensning och med True Talent som underhållning.

Å nä, det har inte hänt nått på valpfronten ännu men såhär ser hon ut ikväll...

Inga kommentarer: