torsdag, november 06, 2014

Årets första tototräning

Full rulle på jobbet som idag bestod av Periodisk besiktning på Holma Helsingland. Blev lunch på 49:an innan jag åkte hem till hundarna och gick en sväng. På eftermiddagen hade jag äntligen chansen att börja jobba med inspektioner som genomfördes för en månad sedan….

När jag kom hem från jobbet gick vi ut med hundarna en sväng. Precis när vi gått igen fick jag ett SMS från Anna som undrade om vi inte skulle åka och träna. Jaaa var bra!

Snabb middag och sedan iväg till Totohallen för första gången i år. Jag, Anna och våra hundar tyckte alla att det var jätteskoj! Duktiga var de också! Så fort jag kommer hem från Peking blir det inbetalning för i vinter blir det lydnadsträning i totohallen igen.

Både Humla och Vinna fick köra lite basicträning med fotgående, ställande och läggande under gång osv. Vinna fick börja Rutanträning och kommandot stå på avstånd. Humla fick fjärrdirigeringsträning. Skoj skoj skoj!

10429467_10204219641444903_2070489914723706192_n

Första kvällen utan huvudvärk i veckan, tjoho!!!!

Inga kommentarer: