tisdag, november 25, 2014

Tillbaka på jobbet och besök på hälsocentralen

Första dagen på jobbet innehöll en heldags datautbildning i Vision vilken för tillfället känns rätt avlägset eftersom vi inte jobbat med Vision på över en vecka och verkligen kopplat bort det programmet från min hjärna helt och hållet.

Handen är har blivit lite svullen men jag har inte alls lika ont i den. Axeln däremot tar på krafterna. Vilka konstiga grejer jag åkt på helt plötsligt!

På vägen hem från jobbet stannade jag till på hälsocentralen så att de fick titta på handen. Svullen och röd men vid provtagning konstaterade det inte var någon infektion så det är bara att avvakta så ska förhoppningsvis svullnaden gå ner. Precis som jag trodde alltså men var väl bra att jag kollade upp det i alla fall…

En promenad med hundarna i mörkret blev det när jag kom hem och sedan blev det varma mackor med köttfärs och annat. Direkt efter maten somnade jag och sov i stort sett hela kvällen. Smärta tar på krafterna.

Inga kommentarer: