lördag, november 15, 2014

Dagen efter

Sovmorgon efter en sen kväll och dålig sömn. Frukost, kort hundpromenad och sedan en promenad för att hälsa på Emma och gå husesyn hos henne.

När Helena hade åkt slappade jag lite i soffan tills Henke kom hem. Då blev det en promenad runt Nordenholm. Slutade med att jag var så trött och ledsen när jag kom hem. Vinna hade fått fullkomligt frispel vi ett hundmöte och jag tappade fullkomligt fattningen å det är inte en bra kombination!

Till middag blev det pizza sedan blev kvällen väldigt väldigt lugn! Börjar man bli gammal tro?

Läste lite inför resan, började lägga fram lite grejer inför resan och sen sov jag faktiskt en stund så i morgon blir det packning, de sista inköpen och dessutom skickar vi iväg Vinna ska få vara hos Roland och Gunilla medans vi är borta.

Inga kommentarer: