söndag, november 02, 2014

Fotokurs och huvudvärk

Lugn och skön förmiddag och sedan iväg på första tillfället för fotokursen. Nu ska bilderna bli fina i fortsättningen och autoläget ska inte användas… ja i alla fall inte lika ofta… Blinkar

Tyvärr kom min huvudvärk tillbaka vilket förtar glädjen av att göra nått… Bara att snabbt kasta sig i säng när jag kom hem…

Vila, tablett och en promenad med hundarna sen så var man tillbaka igen… God auberginlasagne till middag, klippte Humlas öron och klippte Henke men annars blev det en lugn kväll med uppdatering av bloggen.

Nu väntar ännu en hektiskt vecka och får jag tillbaka huvudvärken i morgon igen så måste jag beställa tid hon nån som får klämma och känna lite på min nacke för det är tydligt att det är därifrån smärtan kommer.

1 kommentar:

Jenny sa...

Fy för autoläge! ;) Är så kul när man väl börjar mixtra med andra inställningar och ser skillnaden. Lycka till med fotandet! :)