torsdag, december 11, 2014

Naprapat, lång arbetsdag och träning i Totohallen

Idag var jag till naprapaten igen. Känns mycket bättre i axel, nacke och arm men tänkte att ett besök till nog skulle vara bra.

Blev effektiv på jobbet så det blev en lång arbetsdag när jag ändå var igång. Fick massor gjort så nu börjar jag hoppas och tro att jag ska hinna det som jag tänkt innan jag går på jul och nyårsledigheten.

Efter jobbet åkte jag hem och då hade Henke rastat hundarna så jag bytta bara om och åkte till totohallen. Ensam i hallen så det blev en kort men intensiv träning med tjejerna som ännu en gång var superduktiga. Humla ville inte riktigt sitta på fjärrskiftena eftersom hon hade tikskydd men i övrigt var hon jättebra. Vinna var duktig på rutan och hoppet så det börjar kännas som moment som ska funka när sommaren kommer.

På vägen hem stannade jag till på Ica och handlade och då såg jag Piteåpalt så det fick bli dagens middag eftersom Henke ändå var borta.

Började konvertera hemsidan då den plats som min sida ligger på läggs i februari. Ett jättejobb som jag inte riktigt vet hur det kommer att fungera med. Vi får väl se!

Inga kommentarer: