lördag, februari 24, 2018

Inställd utekväll

Gick en sväng med hundarna på förmiddagen och åkte sedan ner på stan för att spela trav och prova jeans. Hittade inga som kändes riktigt bra så vi åkte ut och tog en lunch vid Medskog. Märktes att det är sportlovsdags för herre jösses vad det var mycket folk på både MAX och Burger King. Fullt överalllt!!!

Handlade på vägen hem och sedan var det full fart mot soffan. Henke fick gå med hundarna så att jag kunde lägga mig.

Idag grillade vi trots –15 grader. Gott med en riktig köttbit, det är nått vi saknat på semestern.

Tanken var att jag skulle på The Bell tillsammans med EvaLotta och hennes vänner men då jag blödde näsblod i flera timmar idag och inte alls mår bra så ställde jag såklart in den aktiviteten. Såg istället melodifestivalen och film.

Inga kommentarer: