tisdag, februari 27, 2018

Sjukdag 2 och Nose work

Sjukdag 2 och det kändes betydligt bättre idag. Kunde skriva lite dagbok och gå en promenad med tjejerna då de faktiskt fick apportera lite på skoterleden. Det snöar och blåser som tusan och det är 10 minus så det var inte supermysigt direkt.

När Henke kom hem så kastade vi i oss plättar med hallonsylt och grädde och sedan åkte jag till totohallen för avslutning i Nose Work kursen. Idag fick vi göra övningar där vi inte visste var markeringen fanns. Vinna överraskade och var superduktig. Efter lite teori fick vi gå ett Doftprov inofficiellt såklart. Vinna klarade sig på 15 sekunder. Super kul!

Frös som tusan när jag kom hem. Det är snöstorm ute och riktigt besvärligt väglag med massor av krockar på framförallt E4an. Två timmar på benen av max vad jag orkade så det blir nog ytterligare en sjukdag. Kände av bihålorna när jag gick och la mig. Blir som huvudvärk när det är igentjockat.

Såg Riviera innan jag gick och la mig och idag somnade jag direkt.

Inga kommentarer: