söndag, februari 11, 2018

Nose work och resdag 1

Härlig sovmorgon och sedan en liten promenad med tjejerna efter frukost. Packade det sista och åkte sedan till totohallen för Nose work kurs. Idag var Vinna riktigt duktig trots att vi inte hunnit med så mycket träning.

Direkt från kursen åkte jag till Idenor för att lämna hundarna till Gunilla. På vägen hem lämnade jag också återvinningen och ringde Henke som nu kommit hem från fjällen. Han fick fixa lunch så att jag fick lite mat i mig före avresan.

Bilen var packad och sen var det bara att hämta upp Lasse och Birgitta för att åka ner till Arlanda. Kattis och Jonas hade åkt till Sigtuna för att hälsa på Jonas syster.

Väl framme så checkade vi in och gick sedan direkt till restaurangen för att äta middag. Under tiden anlände de övriga. Blev en tidig kväll. Henke somnade direkt medan jag låg och tittade på OS i någon timma innan jag somnade.

Inga kommentarer: