lördag, februari 17, 2018

Sista dagen närmar sig

Frukost och sedan poolhäng. En stund före lunch blev det lite mulet så när jag gick till lägenheten en snabbis så fick jag ett infall att ta en löprunda. Sagt och gjort men såklart kom solen fram å då blev det olidligt att springa. 4 km blev det i alla fall men sen var det full fart tillbaka till poolen där övriga hängde. Bad och sedan lunch med fortsatt sol och bad på eftermiddagen.

Jag och Henke hann iväg en sväng för att shoppa lite. På kvällen var vi på Blue Moon och såg en show så det blev inge melodifestival vilket vi tänkt. Men showen var bra och det tror jag inte melodifestivalen var så vi valde helt rätt.

När vi gick från baren frågade jag om det var OK att ta med en flaska vin till lägenheten. Sagt och gjort! Mycket praktiskt med all inclusive.

Ikväll blev det den senaste kvällen å ändå kom vi i säng före midnatt.

Inga kommentarer: