söndag, december 12, 2021

Träning med hundgänget

 Även idag grötfrukost och sedan blev det en promenad nere vid grillplatsen. Direkt efter den åkte jag ut till Stensön för att träna med Tobbe och Kajsa samt Göran och Zenitha. Blev markerings och dirigeringsträning och idag tycker jag Esset var riktigt duktig även om hon vid slutet av träningen blev allt för socialt intresserad av kastarna. Även Vinna var duktig och hon gör det som hon ska men i sin takt.

Trevlig träning från 11.30-14.00 men riktigt frusen när jag kom hem trots att jag inte direkt frös när vi tränade.

Skidor, varm glögg och en filt gjorde att jag till sist fick upp värmen i kroppen igen.

En promenad innan middag som idag bestod av köttfärsbiffar i chevrésås. Riktigt mumsigt även idag och dessutom en riktig 80-tals efterrätt med päron och after eight.

Inga kommentarer: