tisdag, maj 07, 2013

Kräkning inatt

Jaha ja. Vaknade strax före 05:30 av att nån hund kräktes och visst var det Vinna. Men trött som jag var torkade jag bara upp högen och spolade ner den så jag vet inte om det var bandage i det. Känner mig lite nervös nu å då ringer man världens bästa hjälp Ingela. Eller SMS:ade först och tänkte att hon hör väl av sig när hon vaknar men pling, svar direkt. Blev sparris och mat å så fortsätter jag hålla koll på henne. Hittills har hon i alla fall bajsat och ätit precis som vanligt. Håll tummarna för att det fortsätter så!,

Henke fick beställa en “leksak” idag…. Den här…

Stiga

Även på kvällen fortsatte Vinna att må bara fint. Undra när man kan pusta ut….?

Kvällen blev lugn. En promenad med hundarna, middag och sedan en lite enkelstädning….

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Henrik! Som ägare av större lantegendom är det en nödvändighet.

Hälsningar, från en hundägande granne,
som inte har någon sån där...