måndag, maj 20, 2013

Ny vecka mot ny hundhelg

Så var en enormt härlig hundhelg till ända å då är det väl bara att ta sikte mot nästa… ;-)

Idag blev det en rätt skoj hundpromenad på lunchen. Tog med hundarna till skogen bakom huset. Neo blev kvar vid gräspartiet som vi passerade så då passade jag på att träna lite närsök med Vinna och sedan linjetag till närsöket och sen kom Humla och då fick hon också vara med på samma övning.

Efter jobbet var det tänkt att jag skulle hänga med på årets fågelexkusion men jag bara kände att jag måste vara hemma. Blev istället en promenad med hundarna tillsammans med Henke och sen städade vi huset å bara det kändes väldigt skönt.

Började också göra en handlarlista för nu är det verkligen tomt i kyl, frys och skafferi men inköpen får vänta tills efter lön för det är presis lika tomt på lönekontot…

Trött är bara förnamnet på hur jag kände mig idag så trots att jag såg en bra film så somnade jag i soffan runt 22 och vaknade inte förrän Henke väckte mig efter att redan varit ute med hundarna.

Inga kommentarer: