torsdag, februari 12, 2015

En lång telefondag

Idag på jobbet blev det väldigt mycket telefon…. Jag är normalt den som inte gärna sitter i telefonen så mycket men idag blev det totalt 5 timmar i telefon med lite olika personer men hela tiden med samma tema, Iggesund hårdkrom.

Var väldigt trött när jag åkte från jobbet. Åkte då till Totohallen för att träna hund men den träningen blev väl med facit i hand inte helt lyckad…. Försökte börja länka moment med Vinna, hopp och fjärr men då blev skifterna på fjärren sämre men det kanske jag får räkna med. Bara att nöta vidare.

Med Humla var fokus vittring. Med börjarna går det sååå bra men så fort jag tar upp pinnarna ur börjarna så apporterar hon första bästa pinne och använder inte näsan. Träningstips mottages tacksamt!

När jag kom hem käkade vi middag innan Gunilla kom med labradorerna. Blev en promenad på täkterna tillsammans med dem innan en kopp kaffe. Klockan var inte mycket, strax efter 22 när jag totaldäckade i soffan och vaknade inte förrän Henke väckte mig vid 23:30.

Inga kommentarer: