söndag, februari 08, 2015

Promenad i nygamla områden

Inte heller idag fick jag någon riktig sovmorgon. Först hade jag glömt slå av fönsterlampan i sovrummet som tändes med timer klockan 06:30. Upp och släcka och försöka somna om. Sedan ringde Henke, visserligen vid 10 men jag hade ju varit uppe sent. La mig igen å då ringde mamma så jag gav upp. Bara att stiga upp och se lite nyheter innan frukost som idag bestod av resterna från smörgåstårtan. Mums!

En kort promenad med alla hundarna och sedan tog jag mig ut på skoterleden. Gick mot Blästa och korsade sedan Rogstavägen och följde leden bort till Rogsta och vidare mot Stensön. Vek dock ner genom skogen och kom ut på den sjö som jag brukar träna i på sommaren. Blev en promenad på nästan 7km, härligt!

Vovvar

Henke hade kommit hem medan jag var ute och gick. Blev kaffe och semla innan vi åkte och handlade lite inför middagen.

Innan vi började med maten tog vi ännu en promenad med hundarna i skogen och sedan blev det Pulled Chicken.

Inga kommentarer: