tisdag, februari 03, 2015

Wrapssemla och tandkontroll

Personalmöte på förmiddagen, hem till hundarna på lunch och sedan en kolla på saneringen vid Idenor. När jag kom tillbaka till jobbet gick jag förbi Myrans Bullar och köpte en wrapssemla. Den hade jordgubbar i sig. God men näste gång blir det en riktig semla…

10930528_10204887357217380_3402640393576696605_n

Blev sittande i en intressant diskussion på jobbet och glömde helt bort att Humla skulle kolla upp tänderna hos veterinären idag. Kom på det 30 minuter försent. Ringde och fick komma direkt i alla fall. Toppensnällt ju!!!! Lite tandsten så har bokat en tid för munsanering. Hoppas att det räcker med skrapning och att röngen inte visar nått alarmerande.

Efter veterinärbesöket hade Henke skottat så Henke tog Neo på en promenad medan jag åkte genom hela byn. Körde dessutom lite inkallning med tjejerna på raksträckan. Märktes att jag inte gjort det på länge för när jag ropade på Humla så kom Vinna lika glatt… Gör om, gör rätt så sen fick det bra. Totalt 4,6km blev det idag. I morgon eller på torsdag tror jag att det blir en tur i slingan igen…

Inga kommentarer: