onsdag, februari 18, 2015

Logeårsmöte och smörgåstårta

Intensiv dag på jobbet. Idag fick jag hem takskottaren så vi får väl se om vi använder den till helgen. Fick också den canvastaval som jag beställt. Snabbtog en bild när jag packat upp den på jobbet så det kommer nog finare bild på den senare. Lite väl röd i färgen men i övrigt väldigt fin. Bra kvalité på tavla och ram och bilden var så högupplöst så trots att jag gjorde den stor så blev den skarp. Skoj! Kommer att beställa flera!

2015-02-18 14.34.00

Direkt efter jobbet idag blev det en promenad med tjejerna sen åkte jag tillbaka in till stan. Det var dags för årsmöte med logen och eftersom jag är kassör så var jag såklart med och drog den ekonomiska redovisningen.

Traditionsenligt åt vi smörgåstårta, mums! och sedan hade vi lotteri men som vanligt vann jag inge….

Kom hem vid 21-tiden och då tog jag direkt tag i eknomin för 2015 innan jag satte mig framför tvn.

Inga kommentarer: