onsdag, februari 17, 2016

Det går bra nu!

Äntlligen fick jag iväg mina 59 skrivelser. Nu har jag fått iväg mina två stora utskick. Det ena på 59 skrivelser och det andra på 96 skrivelser. Har dessutom hunnit med en telefoninventering av 40 företag i år. Å ändå har jag hållit efter alla inkommande ärenden. Känns skönt!

Henke drabbades av influensan idag och gick hem till lunch. Det innebar att jag inte behövde åka hem till hundarna på lunchen så det känna skönt att kunna ta lite kortare lunch för en gångs skull. Hann ändå ner en sväng på stan vilket aldrig händer.

Efter att ett företag förorenat tre fastigheters dricksvattenbrunnar så kom det idag tårta till kontoret som tack för att ärendet äntligen fått ett bra slut då de tre fastigheterna nu är anslutna till kommunalt vatten.

2016-02-17 14.31.45

Inte blev dagen sämre när jag fick besked om att vi erhållit det stadsbidrag som vi ansökt om när det gäller Iggesunds hårdkrom. Nu kommer vi att inleda den avslutande etappen, själva saneringen av området. Ska bli spännande!

Hundarna njöt att ha Henke hemma så de var så tillfreds när jag kom hem. Slappade lite men sen blev det en rast 5km promenad.

Chicken Gordon Bleu blev det till middag idag.

Inga kommentarer: