måndag, februari 01, 2016

Tripp till Gävle och träffade en gammal grundskolekompis

Började veckan med en tripp till Gävle för första träffen med en arbetsgrupp som ska arbeta med med förebyggande och miljöbrottsbekämpning. Representanter från Länsstyrelsen, tre kommuner och polisen. Kan bli bra det här!

En halvdags träff som avslutades med lunch och sedan träffade jag en gammal klasskompis från grundskolan när jag satt på station och väntade på mitt tåg. Sååå skoj att springa på en gammal grunskolekompis från Svartudden!!!

När jag kom tillbaka till Hudik blev det en sväng till jobbet. Läste en rapport, svarade på lite mail, rensade mailboxen som nästan var full så jag blev kvar på jobbet fram till 17:15,

Hem och en rask promenad med brudarna och då hade Henke kommit hem och fixat middag.

Har sovit dåligt i natt så det kommer att bli en tidig kväll.

Inga kommentarer: