tisdag, februari 09, 2016

Träning i totohallen

Som vanligt de senaste tisdagarna så träffas vårt träningsgäng för träning i Totohallen. Tog med tjejerna när jag var hemma på lunch så kunde jag åkta till toto direkt. Båda tjejerna fick hänga in och vara med hela tiden. Började med VInna. Hon var enormt taggat och var lite överallt idag. Fotgåendet är bättre såvida att hon är närmare mig och rakare men idag höll hon positionen väldigt dåligt! Körde några inkallning med ställande men ja… inte heller det var så bra idag men… testade för första gången vittring på rätt sätt men med bara tre pinnar. Rätt varje gång! Mycket bra!!! Trodde jag inte!

Vinna fick också köra lite Rally men det där med att hålla positionen brast där också. Hoppig och studdstig var hon!

Humla fick också köra rally och hon var duktig! Försökte köra lite högerhandling men det är väldigt svårt för Humla som blir väldigt sned och lätt faller tillbaka på väster sida.

Hon fick köra fjärrdirigering och ibland riktigt riktigt bra blandat med mindre bra.

Gofika med semlor så här på Fettisda blev det också. Mums!!!

Frusen när jag kom hem så då var det tur att en varm och het Pekingsoppa väntade där hemma! Winking smile

Inga kommentarer: