fredag, april 28, 2017

Full fart mot långhelg!

Vaknade efter den bästa natten på ett halvår!!! Somnade direkt när jag släckte igår och vaknade inte förrän min klocka ringde. Underbart!!!

Blev också en effektiv dag på jobbet som dock slutade med bultande huvudvärk och trots massagefåtöljen så lyckades jag inte bli av med värken.

När jag kom hem gick jag med tjejerna och sedan blev det paltlunch idag. Kände mig pigg och huvudvärken var lite bättre men tänkte att det kunde vara bra att vila lite i alla fall. PANG! Somnade direkt och vaknade när Henke ringde men somnade om igen och sov tills han kom hem. Jag har nog massor med sömn att ta igen efter nästan ett halvår med väldigt dålig sömn.

Medan Henke fixade middagen så tog jag tjejerna på en 5 km cykeltur. Fredagmiddagen blev Tacos och sedan drog Henke iväg och spelade poker medan jag skurade golven innan jag la mig framför tvn och passade samtidigt på att anmäla Vinna till en utställning.

Inga kommentarer: