lördag, april 08, 2017

Sommardäck på…

Uppstigning redan klockan 8:30 då det var vägsyn idag. Blev bara vi och Sussie men en bra promenad för vovvarna. Sussie hade med sin schäfer ena vägen och tollaren den andra vägen. Våra var med hela tiden så de blev ute i 2,5 timma.

Jag blev däckad med huvudvärk efter detta och undertiden som jag vilade så bytte Henke däck på bägge bildarna så nu är sommardäcken på.

Innan middag så tog vi oss ett dopp i baljan för att få upp värmen. Först gick vi dock en promenad med tjejerna. Jag la ut ett sök med 11 dummiesar som fick ligga medan vi rastade tjejerna längst med bäcken. Jobbade helt suveränt bägge två. Humla tog in 5 och Vinna tog in 6 dummiesar. Då jag och Henke blev lite frusna så var det väldigt skönt med ett bad.

Henke somnade i soffan och jag satt och lyssnade på rapporterna från det hemska terrorattentatet i Stockholm igår. Hade samtidigt två tjejer som var väldigt sugna på det tilltugg jag hade på bordet.

2017-04-07 13.22.48

Inga kommentarer: