tisdag, april 18, 2017

Upptrappning till 75%

Tyvärr bröts sviten med härliga nätter i natt och jag har inte sovit många timmar. Det känns ändå som att det är en bra vecka att gå upp och jobba 75%. Började klockan 7 och större delen av förmiddagen var det personalmöte. Efter det så började jag sätta ihop en presentation inför nämnden på torsdag. Ska presentera Barnkoll 2016 som är projektet då vi gick ut och kontrollerade smink och andra hygienprodukter som riktar sig till barn.

Kom hem klockan 13:30 å då gick jag en sväng med hundarna sedan stannade jag ute och gjorde klart det andra äppelträdet som jag började beskära igår.

Efter lite lunch så däckade jag i soffan och sov i två timmar!!!

När Henke kom hem vi en sväng med tjejerna innan middag och slapp framför tvn.

Inga kommentarer: