lördag, april 01, 2017

Hundgängsmiddag

Förkylningen gav sig verkligen till känna idag så det blev mycket vila. Gick en promenad med tjejerna mitt på dan och sedan skjutsade jag Henke till stan då han skulle er på stan för att sedan gå på 40-års fest på Parkhyddan.

När jag kom hem skulle jag snyta mig och började då störtblöda näsblod. Hade inte tid att stanna upp så stoppade en papperstuss i näsan och rastade sedan tjejerna. Så fort jag försökte ta ur tussen så började det blöda igen. Gjorde mig i ordning med tuss i näsan och la mig sedan å då äntligen slutade det så att jag kunde åka.

Vi var bjudna till Göran och Zenitha på middag. Å vilken middag det blev sedan! Supergod mat bestående av:

Förrätt: Räkbakelse med ostkrokskross

2017-04-01 19.15.19 

Varmrätt: Ugnsbakad lax med pressad potatis och hummersås

Efterrätt: Mannerströms äggtoddy

2017-04-01 20.42.35

Prat, skratt och spel under kvällen. Jättetrevligt!

2017-04-02 00.16.28

Inga kommentarer: