torsdag, april 27, 2017

Paltkok

Fick massor gjort på jobbet även idag. Sitter och svara på årsrapporter. Har fått in 45 stycken som ska granskas och besvaras så det tar sin tid.

Efter jobbet åkte jag hem och gick med tjejerna. Passade också på att lägga ett sök med smådummiesar samt träna lite stadga å de var väldigt duktiga men jag upplever att de har lite dålig kondis så måste ta tag i cyklingen igen.¨

Efter lunch så somnade jag och sov i nästan två timmar. Henke gick med tjejerna då jag hade ont i skallen men sen skjutsade jag in honom till stan då han skulle på loge och romprovtagning. När jag kom hem så kokade jag palt. Mums! Nu har jag ett lager som jag kan njuta av när Henke är borta på middag.

Såg SM slutspelets 6 mars som tyvärr Brynäs förlorade så nu blir det en sjunde och avgörande match till helgen.

Vid 22-tiden hämtade jag Henke och sen var det bara att krypa till kojs.

Inga kommentarer: