torsdag, april 20, 2017

Nämndsredovisning

Eftersom jag inte var klar med presentationen till nämnden pga dieselutsläppet igår så kände jag att jag var tvungen att gå till jobbet. Lite feber även idag men lägre…. Gjorde klar presentationen och redovisade den för nämnden sedan åkte jag hem. Hade ändå två timmar tillgodo på arbetstiden denna veckan så jag har jobbat det jag ska.

Förutom feber så har jag varit väldigt dålig i magen idag så när jag kom hem klockan 11 så hade jag fortfarande inte vågat äta nått. Tog en kopp te och en skorpa innan jag la mig och sov. Hundarna fick bara vara ute på gården under dagen idag. Jag orkade helt enkelt inte gå med dem.

När Henke kom hem gick han en promenad med dem å sen blev det middag men känner mig inte särskilt pigg. Vi får se om det blir en sjukdag i morgon.

Inga kommentarer: