fredag, april 07, 2023

Första dagen på plats i Piteå

 Sov enormt dåligt i natt! Kom i säng först strax efter kl.02 och sedan var jag vaken mer eller mindre hela natten fram till klockan 08. Enligt klockan har jag sovit 3 timmar och helt utan REM sömn.

Efter en kort rastning med tjejerna blev det kaffe och frukost inne hos mamma och sedan dessutom gjorde vi räk- och laxtårtan som vi tänkte att vi skulle äta i morgon på påskbuffén. 

En kort promenad med tjejerna på ca 2 km då det började regna sedan åkte vi iväg och hämtade brorsan för att åka till Amanda och Johan och titta på deras nya hus som de just flyttat in i. Där blev det fika prat innan vi åkte vidare för att hälsa på pappa. Ett kort stopp hemma i lägenheten för att koka kaffe och hämta fikabröd.

Pappa var på bra humör och klar idag så det kändes riktigt trevligt att besöka honom. 

Mamma hade tagit med supergott fika och sen blev det också en träningspromenad i korridoren. Lagom tills det var dags för middag lämnade vi pappa i matsalen och åkte hemåt.

På eftermiddagen blev det ytterligare en promenad med mamma och till Norrstand och genom stan.

Till middag idag lagade jag och Henke plankstek till oss och mamma och Thomas.

Idag kände jag mig fruktansvärt trött så efter lite tv-titt så blev det en tidig kväll före midnatt.

Inga kommentarer: