tisdag, april 18, 2023

Lika tomt denna gången

 Idag var jag på plats på jobbet på förmiddagen. Började dagen med att åka och handla fika till personalmötet och sen blev det möte fram till 10-tiden. Jobbade på på kontoret fram till lunch då jag åkte hem till tjejerna och gick en promenad. Soligt och fint även idag men lite blåsigare så inte riktigt lika angenämt att vara ute idag.

Efter lunchen så åkte jag till Delsbo för ett uppföljande Ultraljud på Esset där det konstaterades att det var lika tomt i magen denna gången. Hoppet fanns till denna dag men tron om att det skulle finnas valpar var borta sedan ett par veckor tillbaka.

Några uppföljande inspektioner i Delsbo innan jag åkte tillbaka till kontoret och genomförde den sista halvtimman av arbetsdagen.

Väl hemma blev det en promenad med tjejerna då de även fick några markeringar i åkerholmarna på täkterna samt några riktigt långa linjetag över diken för Esset.

Till middag blev det korvstroganoff och sedan skulle vi se Hudik Hockeys match men mitt intresse är sådär så jag somnade direkt det blev periodpaus.

Inga kommentarer: