torsdag, januari 04, 2024

Första behandlingsnatten.... Årets första löprunda

Hade bestämt mig för att jobba halvdag även idag och sedan får jag se om jag är ledig i hela dagen i morgon i stället. 

I natt var det första natten med min behandling med Aldarakräm som ska pågår tre nätter i veckan i 12 veckor. Sov extremt dåligt och låg mest och kände efter.... Tack och lov såg jag ut som vanligt när jag vaknade.

På jobbet idag blev det lite handläggning av ärenden och planering av årets tillsyn. Jobbade på fram till 12:30 och åkte som vanligt hem för att se skidor, käka lunch och gå promenad med tjejerna. . Efter det blev det som vanligt lite skottning men framförallt så dammsög jag huset innan jag la mig för att slappa en stund innan Henke kom hem.

Mässor med snö innebar skottning för Henke. Tack och lov så är snön fortfarande puderlätt så det går ändå ganska snabbt att skotta. Jag tog en löprunda med Esset under tiden så idag har jag verkligen varit effektiv.

Inga kommentarer: