torsdag, januari 25, 2024

Härligt väder för en löprunda

 Bestämde mig för att sitta hemma och jobba idag. Han köra på några timmar på morgonen innan det var dags för Kemikaliehandledning inför ett kommande projekt. Genomgången skulle hålla på till kl. 13 men de körde lite effektivare och utan paus så den blev klar redan klockan 10:30 så istället för att ta en fikapaus så tog jag en löprunda. Sol, nollgradigt och vindstilla. Så härligt att det blev en 4,5 km löprunda pluss 0,5 km promenad.

Jobbade sedan vidare till 12:30, käkade lite och gick sedan en tur med tjejerna innan det blev mera jobb. Som vanligt när jag springer får jag lite ont i skallen så på eftermiddagesfikat tog jag en tablett och vilade 20 minuter å då funkade det att jobba vidare till närmare 17.

Blev en promenad genom byn, en dusch och sedan middag innan vi hamnade i soffan. Kände att det var hög tid att uppdatera bloggen vilket jag helt glömt sedan förra onsdag.

Inga kommentarer: