onsdag, augusti 06, 2008

Hemmadag

Idag hade jag bestämt mig för att ha en riktig hemmadag. Har ju inte varit hemma på över en vecka nu så det behövs. Började dagen lugnt genom att uppdatera hemsidan med lite text men framförallt med bilder vilket innebar att det tog ett tag.

Efter detta och frukost så ha hade klockan hunnit bli 13:00 och det var hög tid för hundarna att komma ut. Vi tog en härligt lång promenad ut i skogen i hopp om att hitta lite mera kantareller men se tji fick vi, inte en kantarell dök upp men det blev en lång och sn¨årig promenad på nästan två timmar.

Efter den motionen blev det en dusch och sedan kom Helena förbi en sväng innan jag åkte ner på stan för att lämna in mitt bismarc-armband som nästan gått av samt förlovningsringen som känns på gränsen till lite snäv.

Hem igen och dags för middag. Idag stod det tacos på menyn och det smakade precis så gott som jag hoppades att det skulle smaka. Kvällen bjöd på tv vilket är nått som jag inte sett på särskilt mycket den senaste tiden.

Inga kommentarer: