fredag, augusti 15, 2008

Joggingrunda

Första veckan efter semestern avverkad och till veckan är det dags till att blir lite effektiv igen.

På lunchen idag fick Humla busa med grannlabbarna men hon verkade inte såå intresserad av det. Märkte också att det började vätska lite i såret igen så jag kanske var lite snabb med att ta bort dränen och framförallt låta henne busa med andra hundar. Får ta det lite lugnt i helgen också men till veckan hoppas jag kunna sätta igång henne i träning igen.

Efter jobbet hade jag än en gång ont i huvudet men trotsade värken och hängde med Henke på en joggingrunda för andra gången denna vecka. Samma runda denna gång, 1.2km's promenad för att sedan springa 5.1km för att avsluta med att gå hem ca 1.2km igen. Man känner sig himla duktig men såklart var det inte bra med huvudet när jag kom hem. Blev liggande en timma men efter det och mat så var jag ändå hyffsat pigg.

Kvällen blev lugn, slappa framför tvn

Inga kommentarer: