måndag, augusti 04, 2008

Trött men effektiv

Sov till klockan 09:30, var väl helt utpumpad efter helgen så jag behövde tydligen 11,5 timmas sömn. Konstaterade också att natten var den första natten hemma i min egen säng på en vecka. Å så skönt det var sedan.

Kollade lite hemsidor före frukost och sedan en skön dusch innan vi åkte ner på stan i hopp om att hitta kläder till nästa helg men gick helt bet på det så det får bli en tripp till Gävle i morgon. Vi käkade lunch på Radjos, handlade mat och åkte sedan till Delsbo för att äntligen köpa och hämta hem min hagelbössa.

Kom hem vid 17-tiden och tog då hundarna på en promenad ut i skogen. Hittade lite gula kanatereller som jag såklart plockade innan jag gick vidare. Hundarna gjorde några riktiga rusningar så jag tror att de hade rätt mycket spring i benen efter helgen och båtlivet den senaste veckan.

Blev en drink före middagen och sedan blev det flera timmar framför datorn innan vi käkade räkor och drack lite vitt vin.

Inga kommentarer: