söndag, augusti 24, 2008

Vilodag, Näää städdag

Idag ägnade vi i stort sett hela dagen till att städa eftersom min mamma och pappa kommer till veckan och Henke åkér till Kina.

Hann dock en sväng till klubben och tränade lite lydnad. Det gick väl sådär, är enormt oengagerad på lydnad för tillfället men körde i alla fall lite Rutan vilket gick perfekt för båda, körde också fjärr med dem båda men det gick inte bra för någon. Humla gjorde inte förflyttningarna och Neo förflyttade sig föör mycket. Körde också vittring vilket Neo var duktig på men lite övertaggad och Humla gjorde bra men det känns lite som tur, inte som att hon har full koll på vad det egentligen är som ska göras. Inkallning med ställande & Läggande gick bra med dem bägge två även om Humla kändes lite seg men båda hade snygga ställanden och lägganden.

På eftermiddagen sprang vi igen. Gick fruktansvärt tung och jag konstaterade att jag aldrig sprungit 7 km i mitt liv tidigare. Jag är verkligen ingen långdistansare och det kände helt klart, Guu vad tungt det gick!

Till middag blev det tacos vilket smakade smaskens!

Inga kommentarer: