tisdag, januari 03, 2023

Bra början på året -Ögonlysning av Esset

 Nu är man tillbaka på jobbet igen och har arbetet de första dagarna för året. Det går lite trögt så det är skönt att den första veckan är en kortvecka.

Idag var jag på plats på jobbet på förmiddagen och sedan åkte jag hem till tjejerna på lunch. Jag hade bokat tid för ögonlysning på Esset så direkt efter lunch åkte jag in till kliniken och där var det massor med hundar som skulle ögonlysas. Esset var som ett litet yrväder och tyckte att livet var toppen och att alla var på plats för hennes skull. 

Eftersom ögonlysningsveterinären skulle opereras så ville hon inte träffa folk och riskera att bli sjuk så man fick inte vara med vid ögonlysningen. 

Resultatet blev det bästa tänkbara och liksom övriga test som Esset gjort så var resultatet en blankt protokoll och UA.




Efter detta så jobbade jag de sista timmarna hemifrån fram tills Henke kom hem 16:30. 

En promenad genom byn och middag sen somnade jag gott i soffan. Känner mig sååå trött.

Inga kommentarer: