måndag, januari 30, 2023

Henke börjar på nytt jobb

 Idag var det dags för Henke att gå tillbaka till Voith som arbetsgivare.  Jag var som vanligt på mitt jobb som jag idag genomförde hemifrån. Skönt att kunna sitta hemma när jag mest skulle skicka skrivelser och koppla in dem i diariesystemet.

På förmiddagsfikat tog jag och Esset oss en liten halkig och trippig löprunda på 4 km. Idag kändes det riktigt bra i i hälen och dessutom kände jag inte av benhinnorna alls idag. Trist med halkan men positivt med skadorna. 

På lunchen blev det en promenad efter skoterleden och då fick även tjejerna lite linjetag. 

På eftermiddagsfikat blev det en dusch och sen jobbade jag vidare fram till klockan 17 då Henke kom hem. Då blev det den vanliga promenaden genom byn och sen ett samtal med min faster innan det var dags för lite tv-titt och sänggång.

En prestationsmässigt bra dag på både motions och jobbfronten.

Inga kommentarer: