onsdag, januari 11, 2023

Premiärträning i nya totohallen

Idag satt jag hemma och jobbade hela dagen. På förmiddagen fokuserade jag på uppföljning av 2022 och sammanställning planering 2023 inklusive dagordningar och minnesanteckningar från Team Hälsoskyddsmötet.

På eftermiddagen låg fokus på bygglovsyttrande och annat.

Vädret var riktigt ruskigt och än en gång spöregnade det. Detta till trots så tog jag och tjejerna en promenad genom byn.

Efter jobbet blev det en kort promenad och sedan åkte jag till totohallen för att träna för första gången. Jag, Gunilla och Göran var den tappra skaran. Inte så genomtänkt träning men väldigt skojigt att ha tagit sig dit för nu blir det lättare framöver när man vet hur allt fungerar.


När jag kom hem blev det tacos till middag och sedan väntade slapp framför tvn och lite annat.

Inga kommentarer: