torsdag, januari 05, 2023

Delad arbetsdag

 Även idag körde jag en delad arbetsdag med konkret pappersarbete på förmiddagen och sedan inspektion på vägen hem på lunch. En fordonstvätt som jag skulle ha inspekterat när jag fick Covid i december men fick göra nu istället. 

När jag kom hem till tjejerna blev det lunch och sedan gick jag genom byn och efter skoterspåret på täkterna som nu är hårda och fina. Även idag gjordes de avslutande arbetstimmarna hemifrån. I morgon är det ledig dag igen.

När Henke kom hem blev det en promenad genom Nordenholm och sedan blev det middag. Lite koppar med Jalapenoost medan vi lagade mat och sedan Ceasarsallad. Tanken var sedan att göra en gammal klassiker i form varma päron med aftereight men både jag och Henke somnade i soffan så det får bli någon annan dag helt enkelt.

Inga kommentarer: