tisdag, januari 31, 2023

Slitet gäng....

Jag var som vanligt på jobbet idag och sedan åkte jag hem till tjejerna på lunch. Då jag satt i telefon hela vägen hem och ett tag till hemma så blev det lunch först klockan 12:45. Tog då en lite längre promenad än jag brukar när jag bara åker hem för lunch. Gick skoterleden runt huset och fortsatte sedan leden ut på täkterna och ner till sjön. Promenerade på isen till grillplatsen och sedan tillbaka hem.

På förmiddagen hade jag haft lönesamtal och på eftermiddagen blev det mycket statistikredovisning med chefen.

Hann med att cykla lite drygt en mil på kontorscykeln och väl hemma blev det en promenad genom byn

Efter middagen så ringde Johanna, Essets uppfödare så det blev ett långt telefonsamtal innan det var dags att slappa lite i soffan men där var det tämligen fullbelagt 😅

Inga kommentarer: