torsdag, december 21, 2023

Besök på Hud i Gävle

 Henke fortsatt hemma för säkerhets skull men varit feberfri i nästan två dygn nu så han var inställd på att följa med mig till Gävle. Jag var på plats på jobbet fram till lunch och sen åkte jag hem och hämtade upp Henke och hundarna som också fick följa med till Gävle.

På Hud gick de igenom alla prickar på hela kroppen och sen fick jag information om den fortsatta behandlingen med Aldara och hur jag skulle skydda min hud framöver.

Efter besökte åkte vi till Valbo och IKEA och inhandlade belysning till de Vitrinskåp som vi köpt där Henke ska ha sin whiskey i matrummet. 

När vi kom hem blev det en promenad med tjejerna genom byn och middagen hade vi gjort bort på IKEA innan vi åkte hem från Gävle. 

Trötta efter dagen men fixade ändå att lägga fram grejer inför morgondagens planerade resa mot Piteå. Eftersom Henke varit sjuk så har det varit ovisst in i det sista men nu verkar det hoppfullt.

Inga kommentarer: